Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
U nás není vrácení ani výměna žádný problém
Výměna zboží:
Výměna produktů, které byly vyrobeny na zakázku nebo mají zakázkovou úpravu (výšivku, reflexní plemeno) není možná. Rádi vám vyměníme standartní zboží "skladové", přičemž integrovaný pamlskovník či světýlko nejsou problém. Nepoužité zboží, které si přejete vyměnit, prosím pošlete jakýmkoliv dopravcem na adresu:
4dox, Mlýnská 211, 56164 Jablonné nad Orlicí (email: info@4dox.cz; tel: 608 181 357).
Pokud chcete zboží poslat zásilkovnou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí, 561 64 - balíčky si zde vyzvedneme. Prosím nepoužívejte jinou zásilkovnu v okolí, pouze tuto. Z jiné nejsme schopni zásilky vyzvedávat.
Spolu se zbožím prosím vložte do balíčku kopii objednávky, na kterou napište za jaký produkt si přejete zboží vyměnit. Dále Vás prosíme o dobrovolný příspěvek 100 Kč na zpětnou dopravu k Vám. Hotovost vložte přímo do balíčku ke zboží. Pokud posíláte ze Slovenska je možné zaslat 5 EUR.
Pro usnadnění celého procesu výměny zboží vás prosíme o vyplnění krátkého elektronického formuláře, který naleznete na následujícím odkazu: Formulář pro výměnu zboží. Vyplněním formuláře nám pomůžete urychlit zpracování vaší žádosti a zajistit hladký průběh výměny. Prosíme, abyste formulář vyplnili ještě před odesláním zboží.
Vrácení zboží:
Vrácení produktů, které byly vyrobeny na zakázku nebo mají zakázkovou úpravu (výšivku, reflexní plemeno) není možné. Rádi vám vydobropisujeme standartní zboží "skladové", přičemž integrovaný pamlskovník či světýlko nejsou problém. Nepoužité zboží v termínu do 14 dnů od nákupu můžete vrátit na adresu: 4dox, Mlýnská 211, 56164 Jablonné nad Orlicí. (email: info@4dox.cz; tel: 608 181 357).
Pokud chcete zboží poslat zásilkovnou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí 561 64- balíčky si zde vyzvedneme. Prosím nepoužívejte jinou zásilkovnu v okolí, pouze tuto. Z jiné nejsme schopni zásilky vyzvedávat.
Pro zjednodušení celého procesu vrácení vás prosíme o vyplnění krátkého elektronického formuláře, který naleznete na následujícím odkazu: Formulář pro vrácení zboží. Vyplněním formuláře nám pomůžete urychlit zpracování vaší žádosti a zajistit bezproblémový průběh vrácení. Prosíme, abyste formulář vyplnili ještě před odesláním zboží.
Pokud jste při nákupu zboží obdrželi dárek, který byl podmíněn výši hodnoty objednávky, prosím při vrácení, pokud nebudete již splňovat danou výši objednávky, tak vraťte také dárek, případně Vám hodnota dárku bude odečtena z dobropisované částky.
Reklamace/Opravy zboží:
Pokud chcete zboží poslat zásilkovnou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí 561 64- balíčky si zde vyzvedneme. Prosím nepoužívejte jinou zásilkovnu v okolí, pouze tuto. Z jiné nejsme schopni zásilky vyzvedávat.
Pro zjednodušení celého procesu reklamace/opravy vás prosíme o vyplnění krátkého elektronického formuláře, který naleznete na následujícím odkazu: Formulář pro Reklamace/Opravy. Vyplněním formuláře nám pomůžete urychlit zpracování vaší žádosti a zajistit bezproblémový průběh celého procesu. Prosíme, abyste formulář vyplnili ještě před odesláním zboží.
Podrobné informace o vrácení a výměně zboží naleznete v našem reklamačním řádu.