Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Vánoční uzávěrka zakázkových produktů, více informací ZDE.
U nás není vrácení ani výměna žádný problém
Výměna zboží:
Výměna produktů, které byly vyrobeny na zakázku nebo mají zakázkovou úpravu ( výšivku, reflexní plemeno) není možná. Rádi vám vyměníme standartní zboží "skladové", přičemž integrovaný pamlskovník či světýlko nejsou problém. Nepoužité zboží, které si přejete vyměnit prosím pošlete jakýmkoliv dopravcem na adresu:
4dox, Mlýnská 211, 56164 Jablonné nad Orlicí (email: expedice@4dox.cz; tel: 608 181 357)
pokud chcete zboží poslat zásilkovnou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí, 561 64 - balíčky si zde vyzvedneme. Prosím nepoužívejte jinou zásilkovnu v okolí, pouze tuto. Z jiné nejsme schopni zásilky vyzvedávat.
Spolu se zbožím prosím vložte do balíčku kopii objednávky, na kterou napište za jaký produkt si přejete zboží vyměnit. Dále Vás prosíme o zaslání 100 Kč spolu se zbožím na zpětné odeslání zásilky. Pokud posíláte ze Slovenska je možné zaslat 5 EUR.
Vrácení zboží:
Vrácení produktů, které byly vyrobeny na zakázku nebo mají zakázkovou úpravu ( výšivku, reflexní plemeno) není možné. Rádi vám vydobropisujeme standartní zboží "skladové", přičemž integrovaný pamlskovník či světýlko nejsou problém. Nepoužité zboží v termínu do 14 dnů od nákupu můžete vrátit na adresu: 4dox, Mlýnská 211, 56164 Jablonné nad Orlicí. (email: expedice@4dox.cz; tel: 608 181 357)
pokud chcete zboží poslat zásilkovnou, prosím vyberte pobočku: Zooflora Beneš, Pod Vyšehradem 143, Jablonné nad Orlicí 561 64- balíčky si zde vyzvedneme. Prosím nepoužívejte jinou zásilkovnu v okolí, pouze tuto. Z jiné nejsme schopni zásilky vyzvedávat.
Vložte prosím kopii objednávky a na ní poznamenejte, že si přejete zboží vrátit a uveďte číslo účtu, jak platbu převést. Pokud jste hradili dříve platební kartou, bude Vám platba poukázána zpět na platební kartu.
Poprosíme Vás o sdělení důvodu vrácení, abychom příště vyhověli lépe Vašim požadavkům.
Pokud jste při nákupu zboží obdrželi dárek, který byl podmíněn výši hodnoty objednávky, prosím při vrácení, pokud nebudete již splňovat danou výši objednávky, tak vraťte také dárek, případně Vám hodnota dárku bude odečtena z dobropisované částky.